• 06 421 426 48
  • info@rijschoolnjoy.nl

Hans-21-jan-14

Hans 21-01-2014

  • Njoy Nieuws

  • RSS Branche Nieuws

    • Politie bekeurt opnieuw appende bestuurders vanuit touringcar 17 oktober 2018
      De politie Oost-Nederland rijdt de komende drie dagen rond in een touringcar om appende bestuurders aan te houden. Omdat de agenten hoog zitten, kunnen ook vrachtwagenbestuurders betrapt worden. Wie wordt aangehouden, kan een boete van 230 euro verwachten. In de bus zitten aan beide kanten ‘spotters’ die nauwlettend in de gaten houden of iemand een […]
    • Certificaat voor Winterdiensttraining van Verkeersschool Blom 17 oktober 2018
      De Winterdiensttraining van Verkeersschool Blom is door kennisplatform CROW beoordeeld en gecertificeerd. De audit van de opleiding was een succes. Hiermee is de verkeersschool de zesde die het CROW-certificaat hiervoor heeft ontvangen. Verkeersschool Blom verzorgt trainingen voor chauffeurs die worden ingezet tijdens strooidiensten. Hier komen alle aspecten van de winterdienst aan de orde, inclusief een […]
    • 75.000 bekeuringen uitgedeeld voor bellen en appen tijdens rijden 16 oktober 2018
      Er zijn in 2017 bijna 75.000 bestuurders bekeurd voor bellen of appen achter het stuur. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Justitieel Incassobureau. Volgens het CJIB is dat een stijging van 25 procent ten opzichte van het jaar ervoor. In totaal werd voor bijna 17 miljoen euro aan boetes binnengehaald, meldt NRC. Dat zijn […]
    • Populariteit elektrische scooters neemt flink toe 15 oktober 2018
      Steeds meer scooterrijders in Nederland kiezen voor een elektrische scooter. Van alle nieuw verkochte scooters in 2018 was 9,2 procent elektrisch; vorig jaar lag dat aandeel nog op 2,9 procent. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van Rai Vereniging, Bovag en RDC.  Over de eerste negen maanden van 2018 zijn in totaal 4.192 elektrische scooters geregistreerd. […]
    • Positief rapport over IBKI, maar geen inspraak van rijscholen 12 oktober 2018
      Het IBKI heeft zijn bedrijfsvoering goed op orde. Dat is de conclusie van de vijfjaarlijkse evaluatie van het exameninstituut, uitgevoerd door het onderzoeksbureau EC O&P. IBKI neemt feedback serieus, de klanttevredenheid is hoog en er is een goede communicatie met de ketenpartners. Merkwaardig genoeg werden brancheorganisaties niet betrokken bij deze evaluatie, zo blijkt uit navraag […]
  • Volg ons op FaceBook

  • tags